AA's blog

Adrina Adie

Rokok Tidak Membahayakan Kesihatan?


ROKOK TIDAK MERBAHAYA BAGI KESIHATAN Khusus utk perokok…!!! JADI BERMAKNA Rokok TIDAK MERBAHAYA!!!
   
Banyak orang berfikiran bahawa ROKOK merbahaya, tapi setelah diselidik oleh beberapa pakar dalam bidangnya ternyata ROKOK itu sama sekali tidak merbahaya. Ada sebuah the untold story yang membuka mata dunia bahwa ROKOK itu tidak merbahaya sama sekali. kesannya :      
   
Ada tiga orang pakar. Mereka selalu bersama kemana saja. Tapi ketiga tiganya memiliki kesukaan berbeza, 
A. DR jon (suka main perempuan) .

B. DR Joni van Walker (suka minum minuman keras) . 

C. DR Toni Tobacco (suka segala jenis rokok). 

Suatu hari mereka pergi berjumpa dukun sakti. Lalu mereka memilih sesuai kegemaran masing-masing. 

Si A: ”Aku mau perempuan² muda dari berbagai bangsa dan makanan minuman yang cukup. Letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 1 tahun”…. 

Si B: “Aku mau semua jenis arak dari seluruh dunia dan bekal makanan yang cukup. letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 1 tahun”… 

Dan Si C : ”Aku mau semua jenis rokok dari seluruh dunia dan makanan yang cukup. letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 1 tahun”…          

Selepas 1 Tahun Kemudian, dukun sakti membuka pintu gua masing² sesuai dgn perjanjian mereka. 

Ketika pintu Gua pertama dibuka, keluarlah si A, kurus kering, berdiri pun tidak mampu kerana lutut sudah goyang hampir kebas, sebab hari-harinya dihabiskan hanya untuk memuaskan nafsu dengan perempuan. Beberapa saat kemudian si A pun jatuh ke tanah lalu mati..
      
Pintu Gua II dibuka, maka keluarlah si B, perut buncit dan mata merah karena hari-harinya dihabiskan dengan minuman arak,,. jalan terhuyung hayang dan jatuh ke tanah lalu mati..

Pintu III dibuka, keluarlah si C, sihat walafiat bahkan lebih sihat.,, dari 1 tahun lalu,,. dia berjalan tangkas ke arah dukun itu dan terus menumbuk kepala sang dukun serta berkata: “ Dasar DUKUN BENGONG!!! LIGHTERNYA MANA???! ”  

Kesimpulanya : ROKOK TIDAK BERBAHAYA BAGI KESIHATAN SELAGI TIDAK DINYALAKAN API NYA.
 
Copyright © 2006 AA's blog - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info